مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-26سياسي

انتخابات انجمن تهیه کننده _ کارگردانان سینما برگزار شد


مجمع عمومی انجمن تهیه کننده _ کارگردانان سینما (مجمع فیلمسازان) 6 بهمن ماه در سالن سیف الله داد خانه سینما و با حضور نماینده وزارت کار برگزار شد.

- مجمع عمومی انجمن تهیه کننده _ کارگردانان سینما (مجمع فیلمسازان) 6 بهمن ماه در سالن سیف الله داد خانه سینما و با حضور نماینده وزارت کار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، با حضور تعداد زیادی از کارگردان - تهیه کنندگان، این انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهرداد فرید رییس این انجمن توضیحاتی را در مورد انتخابات داد و پس از آن دیگر اعضای شورای مرکزی که عبارت بودند از علیرضا داودنژاد، علی ژکان، کامران قدکچیان، اصغر هاشمی، منوچهر مصیری، محمد احمدی و بازرس بهرام کاظمی به روی سن رفتند و سخنانی را مطرح کردند.

در ادامه برای شروع رسمی جلسه، حاضرین محسن امیریوسفی را به عنوان رییس جلسه انتخاب کردند که به همراه محمدرضا عرب، قدرت الله صلح میرزایی ، علی شاه حاتمی و رهبر قنبری اداره جلسه را در کنار نماینده وزارت کار بر عهده گرفتند.

در ابتدا محسن امیریوسفی رییس کانون کارگردانان گفت: از مدتی پیش در کنار دوستان مجمع فیلمسازان تلاش کردیم که انتخاباتی پرشور برگزار شود بنابراین خوشحالیم که با این تعداد انتخابات برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات انجمن تهیه کننده _ کارگردانان سینما برگزار شد

انتخابات انجمن تهیه کننده _ کارگردانان سینما برگزار شد