مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-26پزشكي

نگرانی از بروز موج چهارم کرونا/ افزایش آمار ابتلا یک زنگ خطر است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اگر رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه کم رنگ شود، موج چهارم در راه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مریم کوشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی از بروز موج چهارم ابتلا و مرگ و میر کرونا یی در کشور و لرستان، اظهار کرد: افزایش آمار ابتلا طی یک هفته گذشته ملموس است و این یک زنگ خطر است.

وی خاطرنشان کرد: مردم از رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا غافل نشوند.

دبیر ستاد پیشگیری از کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارائه خدمات تشخیصی در مراکز غربالگری کرونا را مستمر دانست و اظهار کرد: توصیه ما برای شهروندان همچنان مراجعه به این مراکز در صورت دارا بودن علائم مشکوک است.

کوشکی با اشاره به این موضوع که کرونا همچنان وجود دارد و قربانی می گیرد، گفت: شهروندانی که خود یا اطرافیانشان علائمی مانند تب، سرفه، اسهال، تغییرات هوشیاری، خواب آلودگی، بی اشتهایی شدید و تنگی نفس دارند بدون وقفه به مراکز غربالگری برای انجام مراحل تشخیصی مراجعه کنند.

وی بیان داشت: آدرس این مراکز قبلا اعلام شده اند، اما شهروندانی که از آن بی اطلاع هستند برای دریافت اطلاعات کامل به مراکز بهداشت شهر خود و یا سایت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان  به آدرس (www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از بروز موج چهارم کرونا/ افزایش آمار ابتلا یک زنگ خطر است

نگرانی از بروز موج چهارم کرونا/ افزایش آمار ابتلا یک زنگ خطر است