مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-26سياسي

سپاه و بسیج تکیه گاهی امن برای دغدغه های فرهنگی جامعه


سپاه و بسیج سهم زیادی در تقویت انگیزه ها و پاسخگویی به دغدغه های فرهنگی دارد و می توانند تکیه گاه امنی برای فرهنگ باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، سید محمد تقی شاهچراغی در مراسم تکریم و معارفه جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم که در ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام برگزار شد، با اشاره به امید داشتن برخی از افراد به رییس جمهور آمریکا گفت: موضوع استکبار و دشمنی شیطان بزرگ وابسته به شخص نیست و آمریکای جنایتکار ساختاری از جنس استکبار دارد.

وی ادامه داد: آمریکا در سند راهبردی پنج ساله خود دارد که اگر در طول دوره ریاست جمهوری بایدن نتواند اقتدار پوشالی خود که بر اساس قدرت اقتصادی به دست آورده را حفظ کند، رو به فروپاشی خواهد رفت.

 سردار شاهچراغی با اشاره به رسالت سپاه و بسیج گفت: رسالت بسیج و سپاه حفظ انقلاب است که با تدابیر و خدمت در کنار مدافعان سلامت منزلت اجتماعی سازمان را بیش از پیش تقویت کرد.

وی افزود: خدمت رسانی های سپاه و بسیج در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و .

گام موثری در تقویت نظام اسلامی است که منجر به الگوبرداری بسیاری از تفکرها و نهادها از سپاه شده و موجب امیدواری، دلگرمی و اعتماد ملت های مستضعف در سراسر دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و بسیج تکیه گاهی امن برای دغدغه های فرهنگی جامعه

سپاه و بسیج تکیه گاهی امن برای دغدغه های فرهنگی جامعه