مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-26سياسي

نگرانی درباره طرح جدید ساماندهی محور ولی عصر(عج)


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران طی نامه ای به شهردار تهران، درباره طرح ساماندهی خیابان ولیعصر (عج)، ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، علی اعطا خطاب به پیروز حناچی شهردار تهران، با تأکید بر ویژگی های منحصر به فرد محور فرهنگی، تاریخی و طبیعی ولیعصر، گفت: از آنجا که معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در صدد ارسال طرح ساماندهی محور ولیعصر (عج) به کمیسیون ماده پنج شهر تهران جهت سیر مراحل تصویب است، نکاتی را مطرح می کنم.

وی با تأکید بر ضرورت نگاه حفاظتی به درختان چنار خیابان ولیعصر، گفت: در طرح پیشنهادی مشاور، در بسیاری از نقاط ارتفاع مجاز 6 طبقه و 25 متر معین شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: این در حالی است که ارتفاع درختان چنار در طول محور ولیعصر، چیزی بین 8 تا 20 متر و به طور متوسط در حدود 15 متر است و ساخت وسازهای جدید از یک سو با سایه اندازی بر چتر درختان و از سوی دیگر با گودبرداری عمیق تر از ریشه درختان می توانند ادامه حیات این اندک درختان باقی مانده را با خطر جدی مواجه کنند.

اعطا در بخش دیگری از این نامه، به بناهای ارزشمند معاصر و تاریخی شهر تهران در این خیابان اشاره کرده و افزوده است: در صورتی که تراکم مجاز در طرح جدید با نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی درباره طرح جدید ساماندهی محور ولی عصر(عج)

نگرانی درباره طرح جدید ساماندهی محور ولی عصر(عج)