مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-26سياسي

کرمی: معاون علمی و فناوری در راس یک هیات تجاری و دانش بنیان به کنیا سفر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری؛ پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری گفت: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس هیاتی از شرکت های دانش بنیان و خلاق به کنیا سفر کرد تا فضای همکاری مشترک فناورانه .

- مشاور معاون علمی و فناوری از سفر سورنا ستاری به کنیا در راس هیاتی 40 نفره از شرکت های دانش بنیان و خلاق خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری؛ پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری گفت: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس هیاتی از شرکت های دانش بنیان و خلاق به کنیا سفر کرد تا فضای همکاری مشترک فناورانه و تجاری میان دو کشور تقویت شود.

کرمی افزود: در این هیات نمایندگانی از وزارت امورخارجه، صندوق نوآوری و شکوفایی، 40 نفر از نمایندگان شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق و روسای چند صندوق پژوهش و فناوری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری را همراهی می کنند.

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه در سفر گذشته، 45 شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق، ستاری را همراهی کردند، گفت: امسال نیز 40 شرکت به همراه معاون علمی و فناوری ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمی: معاون علمی و فناوری در راس یک هیات تجاری و دانش بنیان به کنیا سفر کرد

کرمی: معاون علمی و فناوری در راس یک هیات تجاری و دانش بنیان به کنیا سفر کرد