مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-26دانش

تک بعدی شدن دانشجو و تبعاتی که در پی دارد


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد گفت: از زمان حضور دانشجویان در دانشگاه باید علاوه بر مباحث علمی، برای کسب و تقویت مهارت های ارتباطی، رفتاری و اجتماعی دانشجویان برنامه ریزی لازم صورت گیرد چرا که رشد شخصی آن ها در پویایی و بالندگی جامعه موثر است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد گفت: از زمان حضور دانشجویان در دانشگاه باید علاوه بر مباحث علمی، برای کسب و تقویت مهارت های ارتباطی، رفتاری و اجتماعی دانشجویان برنامه ریزی لازم صورت گیرد چرا که رشد شخصی آن ها در پویایی و بالندگی جامعه موثر است.

کرامت الله سعیدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه به منظور ایفای رسالت اجتماعی جوامع دانشگاهی علاوه بر رسالت آموزشی و پژوهشی که دانشگاه بر عهده دارد، لازم است، اظهار کرد: در راستای این مسئولیت، دانشگاه باید به نیازهای کنونی جامعه و با استفاده از ظرفیت های علمی خود بهترین راهکارها را پیشنهاد کند.

وی افزود: از آن جا که به خاطر شیوع ویروس کرونا حضور دانشجویان در دانشگاه ها کمتر است، پویایی پیشین دانشجویی در دانشگاه وجود ندارد اما نشاط و علاقه در اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان کاسته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک بعدی شدن دانشجو و تبعاتی که در پی دارد

تک بعدی شدن دانشجو و تبعاتی که در پی دارد