مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-26پزشكي

اجرای طرح محله محور کرونا در بازار تجریش


فاز اول طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت غربالگری اصناف و فروشندگان بازار تجریش توسط تیمهای مراقبتی و نظارتی شبکه بهداشت و درمان شمیرانات اجرا شد.

- فاز اول طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت غربالگری اصناف و فروشندگان بازار تجریش توسط تیمهای مراقبتی و نظارتی شبکه بهداشت و درمان شمیرانات اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح غربالگری اصناف بازار تجریش با حضور دکتر عموزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شمیرانات و مسئولان واحدهای بیماری های واگیردار، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و غذا و دارو به همراهی نمایندگان اصناف شمیران و بسیج ناحیه جماران آغاز شد.

دکتر عموزاده ضمن بیان سخنانی پیکار همه جانبه با بیماری کووید 19 را از اهداف اصلی و شاخص های دایمی این شبکه بهداشت ذکر کرد و یادآور شد: در شرایط فعلی کشور پرسنل بهداشتی باید وظایف خود را در راستای از بین بردن بحران کرونا به ویژه در نقاط پر تجمع شهرها به نحوه احسن انجام دهند.

در این برنامه کارشناسان شبکه در قالب دو تیم مراقبتی و نظارتی در بازار سنتی تاریخی تجریش استقرار یافته و ضمن آموزش افراد و صاحبان اصناف و کسبه به غربالگری وانجام تب سنجی و تست سریع کرونا پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، براساس گزارش مذکور نمونه گیری و تست سریع کرونا از تعداد زیادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محله محور کرونا در بازار تجریش

اجرای طرح محله محور کرونا در بازار تجریش