مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:352021-01-26اقتصادي

کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در هرمزگان/عدم ابلاغ محدودیت های جدید تردد


فرمانده پلیس راه هرمزگان با اشاره به کاهش 32 درصدی مجموع تصادفات جاده ای در استان، گفت: در 10 ماهه ابتدایی امسال شمار تصادفات فوتی در هرمزگان در سطح جاده ها، - ایسنا/هرمزگان فرمانده پلیس راه هرمزگان با اشاره به کاهش 32 درصدی مجموع تصادفات جاده ای در استان، گفت: در 10 ماهه ابتدایی امسال شمار تصادفات فوتی در هرمزگان در سطح جاده ها، 23 درصد کاهش داشته است.

فرمانده پلیس راه هرمزگان با اشاره به کاهش 32 درصدی مجموع تصادفات جاده ای در استان، گفت: در 10 ماهه ابتدایی امسال شمار تصادفات فوتی در هرمزگان در سطح جاده ها، 23 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ مهدی نیکبخت صبح امروز(7 بهمن ماه) در نشست رسانه ای با خبرنگاران اظهار کرد: همراهی و همکاری رسانه ها در زمینه کاهش تلفات جاده ای ناشی از تصادفات بسیار اثربخش بوده و هر جا رسانه ها به یاری پلیس آمدند، شاهد بهبود رعایت قانون در جامعه و کاهش تصادفات بوده ایم.

کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در هرمزگان وی افزود: در تصادفات فوتی در هرمزگان 23 درصد کاهش و در تصادفات جرحی 26 درصد و خسارتی 41درصد کاهش را شاهد بوده ایم.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: با رعایت مردم، نظارت پلیس و کاهش ترددهای ناشی از کرونا، بحمدالله در یک سال اخیر 347 فقره تصادف کمتری در سطح جاده های استان نسبت به سال قبل رخ داده است که 533 نفر کمتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در هرمزگان/عدم ابلاغ محدودیت های جدید تردد

کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در هرمزگان/عدم ابلاغ محدودیت های جدید تردد