مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-26اقتصادي

دردسر طلای قسطی!


یکی از مشکلاتی که اخیرا مردم و به طور خاص، بانوان با آن مواجه شده اند، تغییر قیمت نهایی طلایی است که قبلا به صورت قسطی خریداری کرده اند و حالا اقساط آن در حال پایان یافتن است.

- ایسنا/مرکزی یکی از مشکلاتی که اخیرا مردم و به طور خاص، بانوان با آن مواجه شده اند، تغییر قیمت نهایی طلایی است که قبلا به صورت قسطی خریداری کرده اند و حالا اقساط آن در حال پایان یافتن است.

این معضل زمانی ایجاد می شود که قیمت طلا به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می کند، در این شرایط فروشنده ای که طلا را به قیمت روز و در توافقی شفاهی با خریدار به صورت قسطی به روش رسانده، با قرار گرفته قیمت این کالا بر نمودار صعود به این نتیجه می رسد که باید ما به التفاوت کالایی که قبلا به صورت قسطی به فروش رسانده را از خریدار بستاند و اینجاست که مشکل ایجاد شده و خریدار متضرر می شود.

در یکی دو سال اخیر که قیمت طلا به شکل عجیب و غریبی رو به فزونی گذاشت و بویژه در یکسال اخیر، این مشکل بیشتر خود را نشان داد و بانوانی که تنها راه سرمایه گذاری یا تبدیل به احسن کردن سرمایه های اندک نقدی شان را خرید طلا آنهم به صورت قسطی می دانستند، حالا با مشکل افزایش قیمت غیر منتظره کالایی که چند ماه پیش خریده بودند، مواجه شده اند، برای مثال وقتی اقساط انگشتری که 6 ماه پیش به مبلغ 8 میلیون تومان آنهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر طلای قسطی!

دردسر طلای قسطی!