مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:452021-01-26پزشكي

هشدار مسؤولین بهداشت به مردم گیلان/عادی انگاری کرونا تبعات سنگینی دارد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با هشدار به مردم در خصوص تبعات عادی انگاری کرونا در جامعه گفت: در 24 ساعت گذشته 80 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان شناسایی و مجموع افراد مبتلابه کرونا بستری در این استان به 450 نفر رسیده و که از این میزان حال 90 .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آبتین حیدرزاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در گیلان هیچ شهرستان قرمز کرونا یی وجود ندارد، اظهار کرد: پس از گذشت دوماه از اعمال محدودیت های کرونایی در کشور و با همراهی اصناف در گیلان شهرهای استان از وضعیت قرمز خارج و اکنون 13 شهرستان زرد، دو شهرستان نارنجی و یک شهرستان شفت در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

وی با هشدار به مردم در خصوص تبعات عادی انگاری کرونا در جامعه گفت: عده ای وضعیت کرونا را عادی و بدون زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح خیابان تردد می کنند، درحالی که در 24 ساعت گذشته 80 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان شناسایی و مجموع افراد مبتلابه کرونا بستری در این استان به 450 نفر رسیده و که از این میزان حال 90 بیمار وخیم و در آی سی یو به سر می برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه در بازارهای محلی پروتکل های بهداشتی به هیچ وجه اجرا نمی شود، تصریح کرد: گیلان در وضعیت شکننده کرونا قرار داشته و باید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مسؤولین بهداشت به مردم گیلان/عادی انگاری کرونا تبعات سنگینی دارد

هشدار مسؤولین بهداشت به مردم گیلان/عادی انگاری کرونا تبعات سنگینی دارد