مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-26سياسي

بخشی از مشکلات کشور حاصل شعارزدگی است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش اعظمی از مشکلات موجود کشور حاضل سیاست زدگی وشعار زدگی است.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش اعظمی از مشکلات موجود کشور حاضل سیاست زدگی وشعار زدگی است.

علیرضا پاکفطرت در بازدید از شهر لپویی، افزود: متاسفانه دولت ها در برخی امور بی برنامه هستند و پول وثروت ملی را در جایی که باید مصرف کنند، هزینه نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس، پاکفطرت با بیان اینکه این بی برنامگی ها موجب بروز مشکلات همه جانبه بعدی می شود، افزود: همه می دانند که برای ایجاد شهر و شهرکهای جدید، ابتدا باید زیرساخت ها را آماده کرد و سپس بابهره مندی از تکنولوژی و فناوری های نوین دست به کارساخت وساز آپارتمان ها زد.

پاک فطرت با تاکید بر تفکیک مشکلات منطقه لپویی و ضرورت دسته بندی مسائل و اولویت بندی نیازها، بیان کرد: در بحث مسائل فرهنگی باید متوجه این نکته باشیم که اگر قرار است در جایی مثل لپویی به ایجاد شهرک مسکن مهر بپردازیم باید به مسائلی مهم مثل تنوع فرهنگی وگوناگونی جمعیت، قومیت ها، فرهنگ ها وخرده فرهنگ های هریک از افراد ساکن در این مجتمع های مسکونی وتاثیرات مثبت ومنفی این جمعیت مهاجر به منطقه را مورد بررسی و ارزیابی وپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مشکلات کشور حاصل شعارزدگی است

بخشی از مشکلات کشور حاصل شعارزدگی است