مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:302021-01-26ورزشي

چرا زمین تنیس استقلال به فدراسیون بازنگشت؟


فدراسیون تنیس اکنون هیچ زمینی را در اختیار ندارد و با وجود رایزنی ها، هنوز مجموعه استقلال و انقلاب به این فدراسیون بازنگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خرداد ماه سال جاری بود که داود عزیزی به عنوان رییس فدراسیون تنیس انتخاب شد تا این فدراسیون دوره جدیدی را آغاز کند، اما همان ابتدا و در صحبت هایی که با فارس داشت، اعلام کرد: فدراسیون امکانات سخت افزاری خود را ازدست داده و این موارد را به اطلاع وزیر و همچنین کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز رساندم که بخشی از این سخت افزارها مانند زمین ها به فدراسیون به عنوان پایگاه قهرمانی بازگردانده شود.

هر فدراسیونی برای پیگیری تمرینات، مسابقات و اردوهای خود نیاز به امکاناتی دارد و باید در اختیارش باشد، اما این شرایط برای تنیس که روزهای خوبی را هم سپری نمی کند، وجود ندارد و از آن زمان تاکنون حدود 8 ماه زمان می گذرد و هنوز خبری نشده و فدراسیون تنیس همچنان بدون زمین است.

  مجموعه تنیس استقلال و انقلاب که در سال های گذشته در اختیار فدراسیون بود و مسابقات باشگاهی یا اردو و بازی های تیم ملی آنجا برگزار می شد، اما در حال حاضر از طریق شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و مزایده به بخش خصوصی واگذار شده است و مشخص نیست تکلیف ملی پوشان و قهرمانان تنیس و البته فدراسیون به کجا خواهد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا زمین تنیس استقلال به فدراسیون بازنگشت؟

چرا زمین تنیس استقلال به فدراسیون بازنگشت؟