مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:102021-01-26پزشكي

رنگ بندی ها به منزله امن بودن مناطق نیست/ به هیچ عنوان نباید غافل از کرونا شویم


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه رنگ بندی ها به منزله پایان اپیدمی و امن بودن سایر مناطق نیست گفت: وضعیت استان به لحاظ رنگ بندی به جز شهر زابل که وضعیت زرد دارد در سایر مناطق وضعیت آبی می باشد و این رنگ بندی صرفا به جهت هشدار و آگاهی بخشی می .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه رنگ بندی ها به منزله پایان اپیدمی و امن بودن سایر مناطق نیست گفت: وضعیت استان به لحاظ رنگ بندی به جز شهر زابل که وضعیت زرد دارد در سایر مناطق وضعیت آبی می باشد و این رنگ بندی صرفا به جهت هشدار و آگاهی بخشی می باشد و به هیچ عنوان نباید غافل از کرونا شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید محمد هاشمی شهری با بیان اینکه بیمارستان بوعلی زاهدان از ابتدای شیوع ویروس کرونا به عنوان یکی از بیمارستان های تخصصی کرونا در کنار بیمارستان های خاتم الانبیاء و علی بن ابیطالب (ع) در سطح استان فعالیت داشته است گفت: در طی 330 روز که از شیوع ویروس کرونا می گذرد تاکنون به بیش از 33 هزار نفر خدمات فوق تخصصی و تخصصی در بیمارستان بوعلی زاهدان ارائه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی شامل رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دست مرتب دست ها گفت: نباید با بی احتیاطی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ بندی ها به منزله امن بودن مناطق نیست/ به هیچ عنوان نباید غافل از کرونا شویم

رنگ بندی ها به منزله امن بودن مناطق نیست/ به هیچ عنوان نباید غافل از کرونا شویم