مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 00:502021-01-25اقتصادي

مدیرعامل شرکت ملی پخش بالاخره تاثیر سهمیه بندی بر کاهش مصرف بنزین را پذیرفت


مدیرعامل شرکت ملی پخش که قبلا معتقد بود کاهش مصرف بنزین بعد از آبان ماه سال گذشته اساسا ارتباطی با اجرای مجدد سهمیه بندی بنزین و احیای کارت سوخت ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در حاشیه  بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، سامانه هوشمند سوخت کشور را از پروژه های تأثیرگذار در حوزه مهار مصرف بنزین در کشور عنوان کرد و ست .

مراجعه به آمار و ارقام مربوط به میزان مصرف بنزین قبل و بعد از آغاز سهمیه بندی بنزین در سال 98 به خوبی نشان می دهد که کاهش روزانه 20 میلیون لیتر در مصرف این فرآورده نفتی بعد از احیای مجدد سهمیه بندی بنزین و کارت سوخت رقم خورده است، موضوعی که در اجرای بار اول این طرح در دولت نهم و دهم نیز اثبات شده است.

*تغییر موضع 180 درجه ای مدیرعامل شرکت ملی پخش درباره سهمیه بندی بنزین حال معلوم نیست که چرا مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی که مصاحبه قبلی خود، هر گونه کاهش مصرف بنزین ناشی از اجرای مجدد سهمیه بندی بنزین را کتمان کرده بود، امروز دوباره ادعای قبلی خود را نقض کرده است.

به نظر می رسد این تناقض گویی ها با مخالفت وزیر نفت با سهمیه بندی بنزین و تلاش برای حذف آن در سال 94 و سپس تغییر موضع بیژن زنگنه در احیای مجدد سهمیه بندی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت ملی پخش بالاخره تاثیر سهمیه بندی بر کاهش مصرف بنزین را پذیرفت

مدیرعامل شرکت ملی پخش بالاخره تاثیر سهمیه بندی بر کاهش مصرف بنزین را پذیرفت