مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 21:502021-01-25پزشكي

علائم هشداردهنده سرطان روده بزرگ کدامند؟


مدیرگروه بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت خوزستان گفت: با شناخت علائم هشداردهنده سرطان روده بزرگ و مراجعه به موقع به خانه ها و پایگاه های بهداشتی می توان ضایعات پیش سرطانی را پیش از تبدیل شدن به سرطان، - ایسنا/خوزستان مدیرگروه بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت خوزستان گفت: با شناخت علائم هشداردهنده سرطان روده بزرگ و مراجعه به موقع به خانه ها و پایگاه های بهداشتی می توان ضایعات پیش سرطانی را پیش از تبدیل شدن به سرطان، زودتر تشخیص داد.

کوروش نعمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه پیشگیری، تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان روده بزرگ اظهار کرد: باید به افراد آموزش داده شود که سرطان برخلاف تصور عام، یک بیماری قابل پیشگیری است به طوری که بیش از 40 درصد سرطان ها قابل پیشگیری اند.

برای پیشگیری از سرطان روده بزرگ باید بدانیم که علل ایجادکننده سرطان و راه های دوری کردن از آن چه چیزی هستند و چه عواملی اثر محافظتی در برابر این سرطان را دارند.

وی افزود: با شناخت علائم هشداردهنده سرطان روده بزرگ و مراجعه به موقع به خانه ها و پایگاه های بهداشتی می توان ضایعات پیش سرطانی را پیش از تبدیل شدن به سرطان، زودتر تشخیص داد.

همچنین باید مردم به مشارکت در برنامه های غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان روده بزرگ ترغیب شوند و به شبکه بهداشتی مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم هشداردهنده سرطان روده بزرگ کدامند؟

علائم هشداردهنده سرطان روده بزرگ کدامند؟