مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-25دانش

پذیرش دانشجو در رشته گردشگری دانشگاه رفسنجان؛ از سال آینده


رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: یکی از سیاست های ما این بوده که مجوز اولین دانشکده ایران شناسی را اخذ کردیم که در رفسنجان راه اندازی شده و در این رابطه نسبت به مجوز رشته گردشگری هم اقدام کرده ایم و سال آینده پذیرش دانشجو داریم.

- پذیرش دانشجو در رشته گردشگری دانشگاه رفسنجان؛ از سال آینده ایسنا/کرمان رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: یکی از سیاست های ما این بوده که مجوز اولین دانشکده ایران شناسی را اخذ کردیم که در رفسنجان راه اندازی شده و در این رابطه نسبت به مجوز رشته گردشگری هم اقدام کرده ایم و سال آینده پذیرش دانشجو داریم.

دکتر حسن رنجبرعسکری شامگاه 6 بهمن ماه در مراسم امضای تفاهمنامه گردشگری شهرستان رفسنجان اظهار کرد: دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در سال 1370 در دو رشته آموزشی فعالیت های پژوهشی خود را آغاز کرده و در حال حاضر بالای 100 رشته در مقاطع لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو پذیرش می کند.

ضمن اینکه 277 عضو هیئت علمی در دانشگاه و 8000 نفر دانشجو داریم.

وی افزود: دانشگاه ولی عصر رفسنجان مسیر فعالیت های خود را در راستای راه اندازی مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان از سال 1389 آغاز کرده و ادامه می دهد و بالای 70 شرکت در دانشگاه ولی عصر وجود دارد و در اوج بحران کرونا الکل و مواد صدعفونی موردنیاز شهر را تامین و تولید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در رشته گردشگری دانشگاه رفسنجان؛ از سال آینده

پذیرش دانشجو در رشته گردشگری دانشگاه رفسنجان؛ از سال آینده