مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 17:052021-01-25دانش

ایجاد هاب منطقه ای فناوری آزاد در آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر وحید ضرغامی؛ قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری با بیان اینکه واحد دانشگاه آزاد اسلامی در آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های بی نظیری در حوزه ایجاد زیرساخت فناورانه است، - وحید ضرغامی گفت: ایجاد هاب فناوری و تجاری سازی مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه آزاد ارس در دستور کار قرار گرفته و براساس تفاهم هایی که صورت پذیرفته، منطقه آزاد سالن 500 متری و دفتر کار 120 متری به صورت رایگان قرار است در اختیار دانشگاه آزاد قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر وحید ضرغامی؛ قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری با بیان اینکه واحد دانشگاه آزاد اسلامی در آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های بی نظیری در حوزه ایجاد زیرساخت فناورانه است، گفت: ما در حال حاضر سرای نوآوری چرم و کفش را در این استان داریم که توانسته با برخی از صنایع منطقه ارتباط خوبی برقرار کند.

در همین راستا در همکاری که با منطقه آزاد ارس مقرر شده صورت گیرد، بهمرسانی بیشتری در حوزه فناوری در آینده شاهد خواهیم بود.

وی افزود: ایجاد هاب فناوری و تجاری سازی مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه آزاد ارس در دستور کار قرار گرفته و براساس تفاهم هایی که صورت پذیرفته، منطقه آزاد سالن 500 متری و دفتر کار 120 متری به صورت رایگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هاب منطقه ای فناوری آزاد در آذربایجان شرقی

ایجاد هاب منطقه ای فناوری آزاد در آذربایجان شرقی