مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-25ورزشي

برگزاری نشست مجازی مسئولان ورزشی ایران و صربستان


معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با تاکید بر ظرفیتهای ایران و صربستان در عرصه ورزش گفت: دو کشور با تبادل دانش، تجربیات و اطلاعات در زمانهای مختلف، - معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با تاکید بر ظرفیتهای ایران و صربستان در عرصه ورزش گفت: دو کشور با تبادل دانش، تجربیات و اطلاعات در زمانهای مختلف، به رشد ورزش اهتمام ورزیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در نشست مجازی توسعه همکاری های ورزشی بین معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ایران و آکادمی ورزش بلگراد ، وزارت جوانان و ورزش جمهوری صربستان که امروز به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در این شرایط سختی که دنیا به خاطر کرونا درگیر آن است این توفیق را پیدا کردیم در خدمت دوستان مان باشیم.

او با اشاره به روابط ورزشی ایران و صربستان، به لحاظ تاریخ و قدمت بیان کرد: دو کشور همواره در زمان های مختلف در حال تبادل دانش و اطلاعات بوده اند و روابط دوستانه و صمیمانه در عرصه های مختلف داشته اند.

علی نژاد در ادامه به تبادلات ورزشی رشته های مختلف و روسای فدراسیون های دو کشور اشاره کرد و گفت :با توجه به ظرفیتی که در حوزه ورزش دو کشور وجود دارد ما توانایی بالقوه ای در زیرساختها و نیروی انسانی متخصص داریم که نیاز است با تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست مجازی مسئولان ورزشی ایران و صربستان

برگزاری نشست مجازی مسئولان ورزشی ایران و صربستان