مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:402021-01-25اقتصادي

فروشگاه های زنجیره ای از عوامل بی ثباتی قیمت کالاها هستند


معاون بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: فروشگاه های زنجیره ای یکی از عوامل عدم ثبات قیمت هستند، چندی پیش یکی از مسؤلین تعزیرات حکومتی کشور در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که واحدهای تولیدی قیمتی که از سوی فروشگاه های زنجیره .

- رامین پهلوانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: فعالیت های بازرسی اتاق اصناف باتوجه به شیوع بیماری کرونا شدت یافته است اما الحمدالله 90 درصد واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته 15 پرونده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بازرسین اتاق اصناف تشکیل شده است، افزود: مشکلات اقتصادی واحدهای صنفی بدلیل شیوع بیماری کرونا افزایش پیدا کرده که جهت رفع آن مسؤلین امر بخصوص دولت باید چاره اندیشی کنند.

معاون بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه عمده تخلفات صنفی در حوزه گران فروشی است، تصریح کرد: متأسفانه هیچ گونه ثباتی در بحث قیمت در بازار وجود ندارد و دلیل اصلی عدم ثبات قیمت به واحدهای تولیدی باز می گردد.

پهلوانی ادامه داد: فروشگاه های زنجیره ای یکی از عوامل عدم ثبات قیمت هستند، چندی پیش یکی از مسؤلین تعزیرات حکومتی کشور در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که واحدهای تولیدی قیمتی که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه های زنجیره ای از عوامل بی ثباتی قیمت کالاها هستند

فروشگاه های زنجیره ای از عوامل بی ثباتی قیمت کالاها هستند