مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-25سياسي

اهدای 74 کتاب در طول یک سال/ بهره گیری از ظرفیت خیران


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه سال گذشته تنها 74 کتاب اهدا شد، گفت: باید از ظرفیت مجمع خیران برای تهیه کتاب و تجهیزات مورد نیاز کتابخانه ها استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا انجام فعالیت در فضای مجازی فاصله بین علاقمندان به کتاب و این مجموعه را کاهش دادیم از این رو طرح کتاب دوخان را افتتاح کردیم تا کتاب را با تماس تلفنی به دست افراد برسانیم.

وی با تأکید بر ضرورت هم افزایی دستگاه های فرهنگی جهت ترویج کتابخوانی در جامعه، اضافه کرد: حضور سپاه، سازمان اوقاف، دانشگاه ها و سازمان تبلیغات در بحث ترویج کتابخوانی بسیار مؤثر است.

کرمی با اشاره به برگزاری نشست و مسابقات کتابخوانی مختلف در ایام دهه مبارک فجر، بیان کرد: ادغام فعالیت های هنری و فرهنگی نیازمند هم افزایی شورای شهر و شهرداری است و بایستی بیش از گذشته به مبحث دیوار نگاره ها توجه شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اختصاص نیم درصد درآمد شهرداری به کتابخانه ها، تصریح کرد: تنها منبع درآمدی کتابخانه ها برای تأمین هزینه های جاری، همین نیم درصد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته تنها 74 کتاب اهدایی داشتیم، گفت: استفاده از مجمع خیران از سال 95 در جلسات به عنوان مصوبه مطرح شد و می توان از این ظرفیت برای کتابخوانی و تهیه اقلام مورد نیاز کتابخانه ها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 74 کتاب در طول یک سال/ بهره گیری از ظرفیت خیران

اهدای 74 کتاب در طول یک سال/ بهره گیری از ظرفیت خیران