مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-25اقتصادي

امروز یکی از روز های بیاد ماندنی صنعت بیمه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرهاد دژپسند طی سخنانی در این جلسه که امروز در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، هدف از تشکیل این صندوق را، جبران بخشی از خسارت های مالی ناشی از حوادث طبیعی از جمله زلزله، سیل، طوفان، صاعقه و سرمازدگی آسیب دیدگان این گونه حوادث طبیعی ذکر کرد.

وزیر اقتصاد گفت: تقریبا حدود دو دهه بود که دولت ها پیگیر تشکیل این صندوق بوده اند، و به امید خدا از امروز این هدف تامین می شود.

دژپسند یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن کشورمان بر روی نوار بحران های طبیعی از جمله سیل و زلزله و سایر حوادث طبیعی، تشکیل این صندوق از نیاز های جدی اقتصاد کشور بود.

وی عنوان کرد: ایجاد صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی منجر به ایجاد اطمینان خاطر و آسودگی شهروندان و ساکنین مناطق مختلف کشور که در معرض حوادث طبیعی هستند خواهد شد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه، تمام فعالان صنعت بیمه و فعالان حوزه مدیریت بحران می دانند، وقتی یک بحران و حادثه در کشور حادث می شود، فشار زیادی به بودجه عمومی وارد می آید، تصریح کرد: این صندوق می تواند عامل نجات بودجه دولت باشد.

وی یادآور شد، در حال حاضر نیز دولت هزینه های زیادی برای مقابله با بحران ها انجام میدهد اما این فشار زیادی به بودجه های عمومی وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز یکی از روز های بیاد ماندنی صنعت بیمه است

امروز یکی از روز های بیاد ماندنی صنعت بیمه است