مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-25سياسي

مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می کنند


رفتار و کردار مأموران نیروی انتظامی با مردم به گونه ای است که با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس گفت: رفتار و کردار مأموران نیروی انتظامی با مردم به گونه ای است که با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند.

سردار رهام بخش حبیبی در بیستمین همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی فارس که به صورت حضوری ( فرماندهان مستقر در مرکز) و ویدئو کنفرانسی ( فرماندهان مستقر در شهرستانهای تابعه) و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مجتمع طلاییه شیراز برگزار شد، گفت: دشمنان در طول انقلاب اسلامی هر چه در توان داشتند را به میدان آوردند تا جلوی رشد و توسعه انقلاب اسلامی را بگیرند اما خداوند متعال مکر و حیله آنان را به خودشان برگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی ادامه داد: اتاق فکرهای دشمنان این مرز و بوم به این نتیجه رسیدند که تنها راهی که می توانند وقفه ای در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد کنند، جدا کردن مردم از حقیقت انقلاب و خدشه دار کردن و شبهه انداختن در باورها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: دشمنان با استفاده از رسانه های در اختیار خود، مسائل و مشکلات بزرگ کشورهای غربی در حوزه های مختلف را کم رنگ جلوه داده و مشکلات کوچک موجود در کشور را بزرگنمایی کرده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می کنند

مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می کنند