مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-25سياسي

اضافه شدن 2 خط رام قطار به خط یک مترو اصفهان


شهردار اصفهان با اشاره به ورود دو رام قطار شهری به اصفهان گفت: این 10 واگن (دو رام) می تواند ظرفیت مسافر را روزانه 30 هزار نفر افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در صحن علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه موفقیت شهرداری در کسب دو جایزه ملی را به شورای شهر اصفهان تبریک می گویم، اظهار داشت: شهرداری توانست با قضاوت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت خانه های نیرو و نفت و سازمان مدیریت صنعتی به عنوان نهاد برتر در حوزه انرژی شناخته شود.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در این راستا جایزه ساختمان سبز به شهرداری به عنوان نهاد برتر اهدا شد، افزود: اهمیت این موضوع وقتی شناخته می شود که توجه داشته باشیم در یک رقابت ملی شهرداری اصفهان برگزیده شده است.

وی با اشاره به حضور شهرداری اصفهان در برنامه تعالی سازمانی، گفت: در این زمینه ابتدا شهرداری توانست، رتبه سه ستاره را کسب کند و امسال نیز خود را در معرض قضاوت قرار دادیم.

نوروزی افزود: همین که شهرداری اصفهان خود را مورد قضاوت داوران ملی قرار داد، می تواند به رشد و تعالی مجموعه کمک کند که این موضوع ناشی از حمایت های شورای اسلامی شهر و تلاش های کارکنان شهرداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 2 خط رام قطار به خط یک مترو اصفهان

اضافه شدن 2 خط رام قطار به خط یک مترو اصفهان