مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-25سياسي

ظریف اعلام کرد: آمادگی ایران برای ورود به حوزه بازسازی مناطق آزاد شده آذربایجان


محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهایش در باکو با شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.

  - محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهایش در باکو با شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان که عهده دار مسئولیت طرف آذربایجانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور نیز می باشد، آخرین تحولات روابط در حوزه اقتصادی و دیگر همکاری های مهم فی مابین دو کشور را مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار داد.

ظریف در این دیدار با قدردانی از جایگاه ویژه شاهین مصطفی یف و تلاش وی در تحقق همکاری های دو کشور به ویژه با توجه به دستاوردهای نشست اخیر کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی که طی هفته گذشته در تهران برگزار شد، آمادگی کشورمان در ورود جدی و موثر در حوزه بازسازی مناطق آزاد شده خصوصا در ابعاد انرژی، فنی- مهندسی، کشاورزی، مین روبی و تعمیر مساجد و اماکن تاریخی و فرهنگی را مورد تاکید قرار داد.

شاهین مصطفی یف، معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار با قدردانی از مواضع کشورمان در خصوص بحران قره باغ به برنامه های پیش روی دولت جمهوری آذربایجان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف اعلام کرد: آمادگی ایران برای ورود به حوزه بازسازی مناطق آزاد شده آذربایجان

ظریف اعلام کرد: آمادگی ایران برای ورود به حوزه بازسازی مناطق آزاد شده آذربایجان