مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-25سياسي

بدون هیچ تبعیض و چشم پوشی با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد شود


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز همه را به چشم ببینید و بدون هیچ تبعیض و چشم پوشی مطابق قانون عمل کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج با آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن تشکر و تقدیر از تلاش های دستگاه قضایی استان، بر پیگیری قاطع و جلوگیری از تضییع حقوق عامه تأکید کرد و مبارزه جدی با فساد را خواستار شد.

وی با تأکید بر رسیدگی به آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی برای این امور مواردی را تذکر داده و در رابطه با ساخت وسازهای غیرمجاز در استان، یادآور شد: در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز همه را به چشم ببینید و بدون هیچ تبعیض و چشم پوشی مطابق قانون عمل کنید.

گفتنی است در ابتدای این جلسه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در سخنانی بابیان اینکه هرگز از حقوق عامه کوتاه نمی آییم و قاطعانه عمل می کنیم، بیان کرد: ترک فعل مسئولیت قانونی را جهت حقوق عامه تذکر داده ایم.

برخی از طرح های تفضیلی احتیاج به بازنگری و تصحیح دارد وی با بیان اینکه در خصوص آسیب های اجتماعی، کودکان کار، متکدیان و ساخت وسازهای غیرقانونی در بخش شهر را از شهرداری خواسته ایم، عنوان کرد: در برخورد با متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون هیچ تبعیض و چشم پوشی با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد شود

بدون هیچ تبعیض و چشم پوشی با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد شود