مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-25سياسي

مطالبه گری انقلابی امری سازنده و عامل پیشرفت جامعه است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر تقویت روحیه انقلابی در فعالیت های فرهنگی و قرآنی گفت: مطالبه انقلابی امری سازنده و عامل پیشرفت جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر دوشنبه در جلسه کمیته قرآنی گرامیداشت دهه فجر با تاکید بر ضرورت توسعه تعالیم قرآنی در زندگی مردم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در ارزش های دینی و معارف قرآنی داشته و دوام و استحکام آن به برکت قرآن و خون شهدای انقلاب است.

وی افزود: عظمت کاری که امت الهی و اسلامی ایران با رهبری پیامبر گونه امام راحل در سال 1357 رقم زده هنوز شناخته نشده است چرا که برخی اتفاقات و شخصیت های برجسته فراتر از زمان بوده و انقلاب اسلامی ایران نیز از پدیده های فراتر از زمانی است که با قدرت لایزال الهی مدیریت می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل حفظ و تقویت روحیه انقلابی را در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی ضروری دانست و تاکید کرد: مطالبه گری انقلابی امری سازنده و عامل پیشبرد امور جامعه است چنانچه در هر مقطع زمانی که روحیه انقلابی و مطالبه گری انقلابی کاهش یافته، متأسفانه جامعه دچار ضعف و خسران و بی کفایتی شده اما در مقابل هر زمانی جوشش و خروش انقلابی به میان آمده موفقیت حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری انقلابی امری سازنده و عامل پیشرفت جامعه است

مطالبه گری انقلابی امری سازنده و عامل پیشرفت جامعه است