مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-25سياسي

بازی تیم رسانه ای وزیر ارتباطات با انتساب حکم دادگاه به فیلتر اینستاگرام


یک پژوهشگر فضای مجازی معتقد است که اقدام تیم رسانه ای وزیر ارتباطات در انتساب حکم دادگاه به فیلترینگ اینستاگرام برای تحریک افکارعمومی و بهره برداری تبلیغاتی، - به نفع آذری جهرمی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار داده، آورده است: خبر احضار وزیر ارتباطات از سوی دادستانی برای رسیدگی به اتهام ایشان در مورد عدم فیلترینگ اینستاگرام با سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر و بازنشر شد.

خبری که آغازگر موجی از نارضایتی در میان مردم شده و اظهارنظرهای انتقادی مردم نسبت به احتمال مسدود شدن اینستاگرام به وفور در نظرات مردمی قابل مشاهده بود.

این شیوه اطلاع رسانی به نوعی بود که تصور می شد، وزیری که قول داده بود هرگز دستش روی دکمه فیلتر نرود اکنون از مظان اتهام خارج شده و قوه قضاییه مقصر انسداد شبکه های اجتماعی معرفی شده است! با این نگاه، در ظاهر به نظر می رسد ما وزیری داریم که کاملاً همسو با مطالبات مردمی است و آماده می شود تا لباس رزم بر تن کرده و برای جلوگیری از مسدود شدن اینستاگرام به میدان نبرد برود.

خودش را سپر بلا می کند تا مردم آزادانه به اینستاگرام دسترسی داشته باشند بلی قرار است آقای آذری جهرمی خودش را قربانی کند تا کسی مانع خواسته های مردم نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی تیم رسانه ای وزیر ارتباطات با انتساب حکم دادگاه به فیلتر اینستاگرام

بازی تیم رسانه ای وزیر ارتباطات با انتساب حکم دادگاه به فیلتر اینستاگرام