مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-25سياسي

کرونا بر روند تکمیل طرح های عمرانی سمنان بی اثر بود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها در حوزه های مختلف، این مهم بر روند تکمیل و پیشرفت عملیات اجرایی طرح های عمرانی استان تأثیر شایانی نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در جلسه بررسی پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 99 که در سالن اجتماعات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها، کمترین تأثیر ممکن را بر روند رو به پیشرفت طرح های عمرانی استان داشته است.

وی افزود: در زمینه پیشرفت عملیات اجرایی احداث و تکمیل طرح های عمرانی در استان سمنان پیشرفت خوبی صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها در حوزه های مختلف در جامعه، این مهم بر تکمیل و روند رو به پیشرفت عملیات اجرایی طرح های عمرانی استان تأثیر شایانی نداشته و در دهه فجر سال جاری طرح های بسیار مطلوبی به بهره برداری می رسد.

فخری گفت: در بحث طرح های عمرانی قابل افتتاح، طرح هایی که با مشکل مواجه نبوده، تکمیل شده و با افتتاح و بهره برداری کامل آن مردم می توانند از مزایای آن استفاده کنند، در اولویت کاری ما در استان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بر روند تکمیل طرح های عمرانی سمنان بی اثر بود

کرونا بر روند تکمیل طرح های عمرانی سمنان بی اثر بود