مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-25اقتصادي

درخواست شرکت پست برای توزیع مرسولات نمایشگاه کتاب


معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: به منظور توزیع بهتر مرسولات نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، رعایت استانداردهای بسته بندی مرسولات ضروری است.

- معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: به منظور توزیع بهتر مرسولات نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، رعایت استانداردهای بسته بندی مرسولات ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین غضنفری با اشاره به این که تاکنون حدود 196هزار سفارش توزیع از طریق پست از سوی خریداران کتاب ثبت شده است، بیان کرد: در صورت رعایت تمامی استانداردهای اعلام شده از سوی پست به برگزارکنندگان و ناشران کتاب، ارسال مرسولات با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

او با اشاره به این که برخی استانداردها مربوط به سفارش دهنده کتاب است که باید آدرس کامل به همراه کدپستی صحیح را درج کنند، اظهار کرد: ناشران نیز باید فاکتورها را به صورت خوانا و با نوار چسب بر روی پاکت یا بسته درج کنند.

او همچنین بر رعایت لفاف بندی صحیح و استفاده از پاکت ها و کارتن های استاندارد تاکید کرد و افزود: ثبت دقیق وزن نیز از دیگر ملزوماتی است که باید از سوی ناشران رعایت شود تا وقتی بسته وارد شبکه پستی می شود با مشکل مغایرت وزنی مواجه نشده و در اسرع وقت به چرخه توزیع سپرده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شرکت پست برای توزیع مرسولات نمایشگاه کتاب

درخواست شرکت پست برای توزیع مرسولات نمایشگاه کتاب