مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-25اقتصادي

چگونه یک دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم


در هایپر صنعت فامکو شما مشتریان گرامی می توانید در کنار تامین تجهیزات موردنیاز خود، تجهیزات امنیتی و نظارتی برای کسب کار خودتون نیز تهیه کنید.

- فقط بایست با تماس با کارشناسان فنی شرکت فامکو در زمینه تجهیزات امنیتی و نظارتی محیط و شرایطی که نیاز به تجهیز آن را دارید شرح دهید تا بهترین ها به شما معرفی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فامکو، با توجه به اینکه مشتریان فامکو اکثرا از انواع کارخانجات و صنایع گوناگون می باشد و در محیط های اینگونه نیاز به حفظ و حراست دقیق نیز هست شرکت هایپر صنعت فامکو در کنار سایر خدمات کالایی از جمله فروش پمپ، گیربکس، الکتروموتور، تجهیزات شبکه، برق، تجهیزات کشاورزی، مواد شیمیایی، اتوماسیون صنعتی و غیره این آمادگی را دارد تا کسب کار شما رو به بروزترین تجهیزات امنیتی و نظارتی مجهز کند.

برای تجهیز یک مجموعه به دوربین مدار بسته شما در ابتدا نیاز به دوربین مداربسته، دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته، کابل کشی و سایر لوازم مصرفی احتیاج خواهید داشت که با توجه به مقیاس پروژه و نیاز مشتری، امکان سنجی و محاسبه خواهد شد.

دوربین مداربسته از دوربین مداربسته برای کاهش خطرات احتمالی نظیر سرقت، کنترل عبور و مرور و ضبط اتفاقات محیطی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه یک دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم

چگونه یک دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم