مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-25پزشكي

موج چهارم کرونا خطرناک تر است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به جهش های ایجاد شده در ویروس کرونا، موج چهارم این بیماری می تواند خطرناک تر و با قدرت سرایت بیشتری باشد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به جهش های ایجاد شده در ویروس کرونا، موج چهارم این بیماری می تواند خطرناک تر و با قدرت سرایت بیشتری باشد.

دکتر محمودرضامرادی در جلسه امروز(ششم بهمن) ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا، اظهار کرد: استان کرمانشاه یکی از استانهای با شیوع بسیار بالا کرونا بود که با زحمات همکاران پرتلاش و کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه و همراهی خوب مردم استان موفق به مهار بیماری شدیم و خوشبختانه مدتی شیوع بیماری کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت بیماری کووید19 وضعیت بی ثبات و شکننده ای است، افزود: به دلیل کاهش حساسیت ها و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، متاسفانه در هفته گذشته سیر نزولی بیماری در استان کاهش یافته و در روزهای آینده شاهد افزایش صعودی بیماری و موارد ابتلا خواهیم بود.

مرادی اظهار کرد: با توجه به جهش هایی که در ویروس ایجاد شده، ممکن است موج چهارم بیماری خطرناک تر و مسری تر باشد، بنابر این باید تمام تلاش خود را بکار بندیم که وارد این مرحله نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج چهارم کرونا خطرناک تر است

موج چهارم کرونا خطرناک تر است