مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-25سياسي

گزارش ها حاکی از رعایت نشدن موازین بهداشتی در مدارس است


سرپرست فرمانداری ابرکوه به دنبال افزایش شیوع بیماری کرونا در این شهرستان نسبت به برخورد جدی با متخلفان در صورت مشاهده تجمع و رعایت نشدن محدودیت ها و اصول بهداشتی هشدار داد.

- ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری ابرکوه به دنبال افزایش شیوع بیماری کرونا در این شهرستان نسبت به برخورد جدی با متخلفان در صورت مشاهده تجمع و رعایت نشدن محدودیت ها و اصول بهداشتی هشدار داد.

محمدحسین امامی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا با تأکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی و بیماریابی باید در سراسر شهرستان به صورت یکسان انجام شود و تمرکز تنها روی شهرها قرار نگیرد، اظهار کرد: جهت جلوگیری از تجمع در آرامستانها، شهرداری های ابرکوه و مهردشت و بخشداری با همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی ه ادامه محدودیت فعالیت اصناف تا ساعت 21 در این شهرستان و خدمت نرساندن به افراد بدون ماسک تاکید کرد و گفت: ساعت مجاز برای فعالیت تالارهای پذیرایی نیز تا ساعت 21 تعیین شده و باید به صاحبان تالارها اطلاع رسانی و تعهد کتبی از آنان اخذ شود ولی در صورت ادامه داشتن روند افزایش بیماری مجبور به تعطیلی کامل تالارها و همچنین کانون های تجمع خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ها حاکی از رعایت نشدن موازین بهداشتی در مدارس است

گزارش ها حاکی از رعایت نشدن موازین بهداشتی در مدارس است