مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-25سياسي

نهادهای مردمی برای همکاری با قوه قضاییه کد ثنا دریافت کنند


قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: نهادهای مردمی که تمایل همکاری با قوه قضاییه را دارند، باید کد ثناء دریافت و برای اخذ این کد به دفاتر خدمات مردمی مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر رضا مسعودی فر قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دومین همایش معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی برای ایجاد سازوکارها و زیرساخت های استفاده از توان و ظرفیت های نهادهای مردمی در فرآیندهای قضایی توسط ریاست قوه قضاییه به کلیه معاونت ها، سازمان ها و دادگستری های کل کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: بر این اساس لازم است نهادهای مردمی علاقه مند ابراز تمایل خود را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام و این معاونت در تعامل با سایر مراجع مسئول امکان استفاده از توان و ظرفیت نهادهای مردمی را فراهم کند.

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به سامانه جامع مشارکت نهادهای مردمی و تأکید بر لزوم تقویت این نهادها گفت: نهادهای مردمی دارای مجوز فعالیت می توانند با مراجعه به سامانه Mosharekat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای مردمی برای همکاری با قوه قضاییه کد ثنا دریافت کنند

نهادهای مردمی برای همکاری با قوه قضاییه کد ثنا دریافت کنند