مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-25اقتصادي

آخرین وضعیت جاده قاضی خان- بدره از زبان مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: فاصله مرکز شهرستان های سیروان و بدره با بهره برداری از این طرح بیش از 100 کیلومتر کاهش می یابد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: فاصله مرکز شهرستان های سیروان و بدره با بهره برداری از این طرح بیش از 100 کیلومتر کاهش می یابد.

علی اصغر کاظمی در گفت و گو با ایسنا،اظهار کرد: احداث راه ارتباطی سیروان – بدره یکی از پروژه های مهم و ضروری استان است زیرا علاوه بر این که مسیر ارتباطی دو شهرستان سیروان و بدره را بیش از 100 کیلومتر کوتاهتر می کند.

وی در مورد آخرین وضعیت احداث این محور گفت: طول کل محور 13 کیلومتر است که 6 کیلومتر آن از سمت شهرستان سیروان قبلاً تکمیل شده است و حجم عملیات راه سازی در 7 کیلومتر بعدی با توجه به وضعیت کوهستانی و رودخانه بزرگی که در مسیر قرار دارد، بسیار زیاد بود که برای اجرای آن یک تونل به طول 200 متر حفاری و تکمیل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: : پل بزرگ جابر در این مسیر با 8 دهنه 20 متری به پایان رسیده و حدود 20 پل دیگر در مسیر احداث، عملیات روسازی مسیر تکمیل شده و هم اکنون سه کیلومتر نیز آسفالت شده و آسفالت مابقی مسیر نیز با مساعد شدن شرایط جوی انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جاده قاضی خان- بدره از زبان مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام

آخرین وضعیت جاده قاضی خان- بدره از زبان مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام