مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-25دانش

لزوم استفاده از ظرفیت ویژه کرسی آموزش محیط زیست یونسکو در ایران


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست که امروز (دوشنبه) به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: - وزیر علوم در پیامی به چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست عنوان کرد لزوم استفاده از ظرفیت ویژه کرسی آموزش محیط زیست یونسکو در ایران وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست که امروز (دوشنبه) به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: برگزاری جشنواره ها و همایش های علمی الکترونیکی به ویژه در شرایط گسترش ویروس کرونا می تواند گام موثری در راستای نهادینه سازی فرهنگ مدیریت محیط زیست در جامعه ایران با توجه به ظرفیت های بی بدیل دینی و علمی آن، باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در متن پیام دکتر منصور غلامی آمده است: امروزه کلید موفقیت، بقا و توسعه همه جانبه جوامع جهانی در حفظ محیط زیست نهفته است.

هدف از تشکیل کرسی های یونسکو، ظرفیت سازی، تبادلات علمی دانشگاهی، به اشتراک گذاری دانش در بین کشورهای جهان و ایجاد همبستگی علمی است.

وجود کرسی آموزش محیط زیست یونسکو در ایران، ظرفیت مطلوبی را برای ایجاد شبکه علمی آموزش محیط زیست با هدف انتقال دانش و ظرفیت سازی برای دیگر دانشگاه ها در این عرصه فراهم نموده است و دانشگاه پیام نور با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت ویژه کرسی آموزش محیط زیست یونسکو در ایران

لزوم استفاده از ظرفیت ویژه کرسی آموزش محیط زیست یونسکو در ایران