مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-25فناوري

موتور قطب دیتاسنتر کشور ماه جاری روشن می شود


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی مرکز دیتاسنتر پردیس وابسته به شرکت ارتباطات زیرساخت در آینده نزدیک خبر داد.

- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی مرکز دیتاسنتر پردیس وابسته به شرکت ارتباطات زیرساخت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نادر ثناگو مطلق در حاشیه بازدید مهرداد ترابیان -عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت- از این منطقه با توجه به نقش شرکت ارتباطات در تامین زیرساخت های ارتباطاتی و پهنای باند شبکه اینترنت، گفت: تجهیزات مرکز دیتاسنتر پردیس نصب شده است و با راه اندازی این مرکز اقداماتی از جمله پشتیبانی شبکه ملی ارتباطات ایران انجام می شود.

وی افزود: همچنین این مرکز در زمینه تامین زیرساخت شبکه ملی ارتباطات فعالیت و بخشی از نیاز کشور را در این بخش مرتفع می کند.

راه اندازی این مرکز در کنار چشم انداز منطقه برای ایجاد شهرک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، پیام را تبدیل به نخستین منطقه آی سی تی محور کشور می کند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به وجود هشت شرکت در زمینه دیتاسنتر در منطقه، افزود: این شرکت ها در زمینه تولید و ایجاد مرکز داده، تجارت الکترونیک و نرم افزار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتور قطب دیتاسنتر کشور ماه جاری روشن می شود

موتور قطب دیتاسنتر کشور ماه جاری روشن می شود