مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-25سياسي

محور زندیه با رویکرد انسان محوری بازآفرینی می شود


رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه بازآفرینی مجموعه زندیه در دستور کار شهرداری شیراز قرار گرفته است، گفت: - ایسنا/فارس رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه بازآفرینی مجموعه زندیه در دستور کار شهرداری شیراز قرار گرفته است، گفت: این اقدام، مبتنی بر رویکرد شورای پنجم برای ایجاد زیرساخت های لازم حضور شهروندان در فضاهای شهری، افزایش تعاملات اجتماعی و تبادلات فرهنگی و نیز توجه ویژه به بافت فرسوده است.

  سولماز دهقانی دوشنبه 6 بهمن در یکصدوسی ودومین جلسه کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شیراز گفت: لایحه پیشنهادی شهرداری شیراز درخصوص تعیین محدوده و فازبندی اجرایی طرح بازآفرینی مجموعه زندیه در دست اقدام است.

او با اشاره به اینکه مجموعه زندیه، از فضاهای شهری سازمان یافته کلان شهر شیراز است، گفت: این مجموعه افزون بر جنبه های کالبدی، از لحاظ عملکردی پیوندهای عمیق و معناداری با بافت مسکونی پیرامون و سایر المان های تاریخی شهر دارد.

رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز زمینه سازی برای نوسازی، بهسازی و ایمن سازی با هدف ارتقای کیفیت زندگی، تعریف و طراحی پروژه های شهری در سطوح ملی و بین المللی و توجه ویژه به بافت تاریخی و اماکن میراثی به منزله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور زندیه با رویکرد انسان محوری بازآفرینی می شود

محور زندیه با رویکرد انسان محوری بازآفرینی می شود