مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-25سياسي

مرکز دیالیز بیمارستان امیرالمومنین اراک کلنگ زنی شد


با کمک یک خیر، مرکز دیالیز حضرت فاطمه زهرا(س) در مجتمع بیمارستانی امیرالمونین (ع) اراک کلنگ زنی شد و پیش بینی می شود ظرف یک سال و نیم تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با کمک یک خیر، مرکز دیالیز حضرت فاطمه زهرا(س) در مجتمع بیمارستانی امیرالمونین (ع) اراک کلنگ زنی شد و پیش بینی می شود ظرف یک سال و نیم تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

سیدمحمد جمالیان روز دوشنبه ششم بهمن ماه در حاشیه کلنگ زنی مرکز دیالیز حضرت فاطمه زهرا(س) در مجتمع بیمارستانی امیرالمومنین(ع) اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بیمارستان های دولتی فاقد بخش دیالیز هستند و با تخریب بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر و واگذاری آن به بخش خصوصی و همچنین با افزایش بیماران دیالیزی، ایجاد یک مرکز دولتی ویژه این بیماران نیاز بود.

وی افزود: با پیگیری نمایندگان مجلس و مسئولان از وزارت بهداشت مقرر شده بود به محض ایجاد یک فضا برای این مرکز، وزارت بهداشت 40 دستگاه دیالیز را به مرکز استان مرکزی اختصاص دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: با توجه به مشکل تامین بودجه برای ایجاد این مرکز، با کمک یک خیر این فضا آماده بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز دیالیز بیمارستان امیرالمومنین اراک کلنگ زنی شد

مرکز دیالیز بیمارستان امیرالمومنین اراک کلنگ زنی شد