مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-25فرهنگي

تمدید مهلت شرکت در نخستین جشنواره تئاتر مجازی ایلام، تا 30 بهمن


دبیر نخستین جشنواره تئاتر مجازی استان ایلام از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 30 بهمن خبر داد.

- ایسنا/ایلام دبیر نخستین جشنواره تئاتر مجازی استان ایلام از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 30 بهمن خبر داد.

محمد محمدیان شمالی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری برگزاری جشنواره و با حمایت مالی انجمن هنرهای نمایشی استان بخش ویژه به دو بخش اصلی جشنواره اضافه شد و قرار است 4 اثر کوتاه صحنه ای به دعوت دبیر جشنواره به صورت مهمان حضور داشته باشند.

وی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، تا سی بهمن خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونا و با موافقت اداره کل هنرهای نمایشی کشور، جشنواره تئاتر مجازی در دو بخش صحنه ای و خارج از صحنه برگزار خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره تئاتر مجازی استان ایلام با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 30 بهمن ماه است و آثار نمایشی در فضای مجازی و در پلتفرم آپارات منتشر می شود، تصریح کرد: مدت زمان نمایش های صحنه ای حداقل 15 و حداکثر 20 دقیقه منظور شده است.

محمدیان شمالی گفت: در این جشنواره نمایش های تک نفره، دانشجویی و گونه های نوین و ابتکاری هم پذیرفته می شود و اختتامیه و معرفی آثار برتر این جشنواره نیز از طریق صفحه اینستاگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت شرکت در نخستین جشنواره تئاتر مجازی ایلام، تا 30 بهمن

تمدید مهلت شرکت در نخستین جشنواره تئاتر مجازی ایلام، تا 30 بهمن