مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-25سياسي

نظری: جهاددانشگاهی اقدامات فناورانه را در کشور توسعه دهد


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: این جایگاه و مجموعه انقلابی ایجاد شده است که اقدامات فناورانه را در کشور توسعه دهد.

- ایسنا/مرکزی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: این جایگاه و مجموعه انقلابی ایجاد شده است که اقدامات فناورانه را در کشور توسعه دهد.

علیرضا نظری ششم بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و قرار گرفتن ایران در زمره کشورهای کمتر توسعه یافته، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب مقرر بود که جایگاهی متناسب با شان جمهوری اسلامی و توسعه کشور در عرصه های مختلف حاصل شود که تحقق این امر نیازمند سازوکار و زیرساخت ها و استفاده از ظرفیت های نرم افزاری، نخبگان و پتانسیل قابل ارزش داخلی است.

وی با بیان اینکه امروز توانمندی های بسیاری از سوی نخبگان به منصه ظهور رسیده است، اما همچنان برخی افکار و عقاید پوسیده وجود دارد که باید کنار زده شوند، گفت: مسلما همچنان باید در عرصه علوم روز تلاش کنیم و در کنار آن، ارزش های دینی و اخلاقی نیز باید مورد تاکید قرار گیرد و عمل مجاهدانه در دستور کار باشد.

نظری اظهار کرد: امروز همه قدرت های دنیا به دنبال دزدیدن ظرفیت های کشورهای کمتر توسعه یافته هستند، باید تمام ظرفیت خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: جهاددانشگاهی اقدامات فناورانه را در کشور توسعه دهد

نظری: جهاددانشگاهی اقدامات فناورانه را در کشور توسعه دهد