مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-25اجتماعي

اهدا 340میلیون ریال به دانش آموزان کانون آموزشی و پرورشی مصلایی


340 میلیون ریال از محل عوائد موقوفه حاج ابوطالب مصلایی به دانش آموزان کانون آموزشی، پرورشی و تربیتی پرورشگاه این موقوفه در شیراز کمک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ظهر دوشنبه با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: با تشکیل کارگروه نظارت و راهبری پرورشگاه های موقوفه شیراز که به همت و تلاش اداره حراست اوقاف فارس صورت پذیرفت؛ فعالیت های این مراکز موقوفه با دقت نظر بیشتری نسبت به گذشته انجام می شود به نحوی که طی یک ماه از فعالیت و برگزاری جلسات این کارگروه شاهد اتفاقات خوبی در پرورشگاه های موقوفه شهر شیراز بوده ایم و با این اقدام نیک و بشردوستانه شادی و احساس رضایت خاطر برای کودکان و مددجویان رقم خورده است.

حجت الاسلام سیدعباس موسوی، افزود: به منظور اجرای امینانه نیت واقف خیراندیش حاج ابوطالب مصلایی مبلغ 340 میلیون ریال در قالب بن کارت و کارت هدیه طی مراسمی به 34 نفر از مددجویان این مرکز اهدا شد.

مدیرکل اوقاف فارس سرانه کمک به هر یک از دانش آموزان این مرکز را در این طرح 10 میلیون ریال دانست و اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحصیل و آموزش غیرحضوری دانش آموزان، پیش از این نیز کمک های معیشتی در قالب تهیه سبد ارزاق، پوشاک و لوازم تحریر مورد نیاز بصورت ماهانه تهیه و در اختیار خانواده های مددجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 340میلیون ریال به دانش آموزان کانون آموزشی و پرورشی مصلایی

اهدا 340میلیون ریال به دانش آموزان کانون آموزشی و پرورشی مصلایی