مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-25اقتصادي

ممنوعیت توقیف مازاد حساب ها از سوی بانک ها


رییس کل دادگستری استان سمنان از تلاش برای حمایت قضایی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در دوره تحریم ها خبر داد و گفت: توقیف حساب صاحبان واحدهای تولیدی از سوی بانک ها باید به همان اندازه بدهی باشد و بانک ها موظف اند که مابقی حساب و یا اسناد را آزاد کنند.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان از تلاش برای حمایت قضایی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در دوره تحریم ها خبر داد و گفت: توقیف حساب صاحبان واحدهای تولیدی از سوی بانک ها باید به همان اندازه بدهی باشد و بانک ها موظف اند که مابقی حساب و یا اسناد را آزاد کنند.

محمدجعفر عبدالهی در گفت وگو با ایسنا از نشستی با مدیران بانکی، دستگاه های دولتی و نمایندگان بخش خصوصی استان سمنان در همین راستا خبر داد و با اشاره به اینکه این نشست به دنبال تاکیدات رییس قوه قضاییه در سفر چند روز پیش به استان انجام شده اظهار کرد: در این نشست مدیران دستگاه های مسوول قول همکاری دادند.

ضمن اینکه دستگاه های مرتبط و از جمله ثبت اسناد نیز موظف شدند که اسناد و احکام اجراییات خود را بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار تدوین کنند.

وی از ثبت اسناد و املاک استان خواست: به دفاتر اسناد رسمی فعال در استان ابلاغ کند که در پرونده ها تنها به محاسبه بانک ها اکتفا نکرده و خود مطابق دستورالعمل ها در پرونده ها نسبت به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت توقیف مازاد حساب ها از سوی بانک ها

ممنوعیت توقیف مازاد حساب ها از سوی بانک ها