مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-25اقتصادي

طرح اعطای سهمیه بنزین به خانوارهای بدون خودرو


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از دنبال کردن طرح اعطای سهمیه بنزین به خانوارهای بدون خودرو و تلاش برای ایجاد بازار خرید و فروش برای انتفاع خانواده های بدون خودرو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: در سلام صبح بخیر شبکه سه، طرح اعطای سهمیه بنزین به خانوارهای بدون خودرو را بیان کردم.

در ‎کمیسیون تلفیق با یک رای مصوب نشد؛ چون: - فضاسازی موثر آقای گل سفیدی از دولت که جلسه را ترک کرد!- با وجود علم قبلی، آقای حاجی بابایی در کمیته تبصره14، منبع مالی طرح را به طرحهای سایرین توزیع کرد! نکات اصلی این طرح: - عدم تغییر قیمت ها (1500 و 3000) - حفظ همه سهمیه ها تا دو خودرو در خانوار، 60 لیتر در ماه- حفظ همه سهمیه های عمومی وانت، موتور، تاکسی و .

- ایجاد بازار خرید و فروش برای انتفاع مردمبرای خانوارهای بدون خودرو، نفری 15 لیتر در ماه نمایندگان دولت را به مناظره دعوت می کنم ‏ان شاءالله طرح اعطای سهمیه بنزین به خانوارهای بدون خودرو را در صحن علنی پیگیری و به فضل الهی، از جیب دولت ‎تفریق و به جیب مردم فاقد خودرو ‎جمع خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اعطای سهمیه بنزین به خانوارهای بدون خودرو

طرح اعطای سهمیه بنزین به خانوارهای بدون خودرو