مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-25اقتصادي

ابلاغ 300 میلیارد تومان برایاجرای باند دوم راه های خراسان جنوبی


معاون راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: برای اجرای باندهای دوم راه های خراسان جنوبی 300 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم خباز زاده پیش از ظهر دوشنبه در کارگروه مشارکت در طرح کاهش و پیشگیری از تصادفات خراسان جنوبی اظهار کرد: 623 کیلومتر از راه های خراسان جنوبی دوبانده شده است و 570 کیلومتر نیز در دست احداث داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: در سال جاری برای باندهای دوم خراسان جنوبی 300 میلیارد تومان ابلاغ شده است.

خباز زاده گفت: در مورد جاده بیرجند به قاین نیز کار قطعه یک آن به اتمام رسیده، از قطعه دوم آن هست کیلومتر باقی مانده و از قطعه سوم نیز 29 کیلومتر باقی مانده است.

وی با بیان اینکه جاده بیرجند به زاهدان نیز کل مسیر به مناقصه گذاشته شده است، افزود: نمی توانم بگویم مشکل اعتباری در مورد دوبانده کرده جاده ها وجود ندارد ولی همه تلاش ما بر این است با داشته های موجود پروژه ها را به سرعت به پیش ببریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: در مورد جاده سربیشه، درح و ماهیرود نیز در مورد دو قطعه مناقصه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 300 میلیارد تومان برایاجرای باند دوم راه های خراسان جنوبی

ابلاغ 300 میلیارد تومان برایاجرای باند دوم راه های خراسان جنوبی