مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-25دانش

امیدواریم خیرین به سمت دانشگاه سازی حرکت کنند


امیدواریم بنیادهای حامیان دانشگاه ها و خیرین آموزش عالی به سمت دانشگاه سازی حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم افتتاح طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی و تقدیر از خیرین آموزش عالی امروز ششم بهمن ماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مجازی برگزار شد.

محمود نیلی احمد آبادی با بیان اینکه علاوه بر اساتید، دانشجویان و کارکنان، خیرین آموزش عالی نیز سرمایه دانشگاه محسوب می شوند، گفت: حضور خیرین در دانشگاه ها حوزه های جدیدی را در دانشگاه ها یادآوری کرده است یعنی حضور این افراد فقط کمک به دانشگاه نیست بلکه حوزه فعالیت جدیدی در دانشگاه ها باز کرده است.

وی ادامه داد: در جلساتی که با حضور خیرین و دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می شود، دانشجویانی که در این فعالیت ها شرکت می کنند از لحاظ نقطه نظر اجتماعی با انگیره تر بوده و در آینده کشور مفید تر خواهند بود.

رییس دانشگاه تهران افزود: هشت خوابگاه دانشگاه تهران در طرح ارتقای خوابگاه ها، نوسازی بازسازی می شود به موازت آن 2 خوابگاه جدید با کمک بنیادهای آموزش عالی و خیرین ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم بنیادهای حامیان دانشگاه ها و خیرین آموزش عالی به سمت خیرین دانشگاه ساز حرکت کرده و امیدوارم از مشارکت فکری خیرین بیش از گذشته استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم خیرین به سمت دانشگاه سازی حرکت کنند

امیدواریم خیرین به سمت دانشگاه سازی حرکت کنند