مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-25دانش

تصمیم دانشگاه تبریز برای ارائه خوابگاه به دانشجویان متاهل


حسین امام علی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه ظرفیت پذیرش 5500 دانشجو در خوابگاه ها را داریم، - معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: در حال حاضر دانشگاه تبریز خوابگاه متاهلی ندارد؛ اما تصمیم داریم یکی از خوابگاه های نیمه کاره دانشگاه را به خوابگاه متاهلی اختصاص بدهیم.

حسین امام علی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه ظرفیت پذیرش 5500 دانشجو در خوابگاه ها را داریم، گفت: دانشگاه تبریز 3 خوابگاه ملکی دارد؛ دو مجتمع خوابگاه مربوط به آقایان و یک خوابگاه هم مربوط به خواهران است.

علی پور با اشاره به عدم وجود خوابگاه متاهلی در دانشگاه تبریز مطرح کرد: در حال حاضر دانشگاه تبریز خوابگاه متاهلی ندارد؛ اما تصمیم داریم یکی از خوابگاه های نیمه کاره دانشگاه را به خوابگاه متاهلی اختصاص بدهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز با اشاره به تعمیرات خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تصریح کرد: امسال با توجه به اینکه تعداد کمتری دانشجو در دانشگاه حضور داشتند ما از این فرصت استفاده کردیم و یکی از بلوک های خوابگاه خواهران که نیاز به تعمیر داشت را بازسازی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم دانشگاه تبریز برای ارائه خوابگاه به دانشجویان متاهل

تصمیم دانشگاه تبریز برای ارائه خوابگاه به دانشجویان متاهل