مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-25سياسي

پل ها و جاده های روستایی شهرستان پلدختر رها شدند


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سیل گذشته حدود 40 پل در این شهرستان آسیب دیدند و ضرورت دارد مسئولین این مسائل را در دستور کار خود قرار دهند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سیل گذشته حدود 40 پل در این شهرستان آسیب دیدند و ضرورت دارد مسئولین این مسائل را در دستور کار خود قرار دهند.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پلدختر دو سه موضوع جدی داریم که بر این اساس هفته گذشته در دیداری که با جهانگیری معاون اول رییس جمهور داشتیم این مسائل را مکتوب و شفاهی مطرح کردم.

وی با بیان اینکه تنها راه ارتباطی مردم سیل زده پلدختر به مرکز استان و کشور جاده پلدختر به خرم آباد بود که متاسفانه روند اجرای این پروژه بسیار کند است و انتظار می رود با شتاب بیشتری عملیاتی شود، افزود: نمی شود این شهر بدون جاده ارتباطی باشد و هر مرحله 10 روز مسدود و انفجار انجام دهند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازسازی راه اصلی اهالی پلدختر ادامه داد: راه اصلی این شهرستان در چهار قطعه تعریف شده که دو قطعه از آن را به پیمان گذاشتند و چون اعتبار ندادند خیلی به کندی انجام می شود و دو قطعه دیگر به پیمانکار داده نشده و انتظار می رود این پروژه بصورت جدی پیگیری و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل ها و جاده های روستایی شهرستان پلدختر رها شدند

پل ها و جاده های روستایی شهرستان پلدختر رها شدند