مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-25اقتصادي

تداوم شب های سرد تا اواسط هفته در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: اواسط هفته پیش رو کماکان روزهای آفتابی خواهیم داشت و افزایش نسبی بیشینه دما در طول روز پیش بینی می شود که مقدارش زیاد نخواهد بود اما کماکان شب های سردی را پیش رو خواهیم داشت.

- احمد اسدی امروز درباره وضعیت جوی استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحالی حاضر روزهای آفتابی و شب های سردی را سپری می کنیم، به طوری که بیشینه دمای هوا رامسر و بندرامیراباد تا 11 درجه سانتی گراد بالای صفر و کمیه دمای هوا نیز مربوط به بلده با 13 درجه سانتی گراد زیر صفر بوده است.

وی با بیان اینکه دمای حداقل مناطق مرکز و شرق تا سه درجه زیر صفر رفت، افزود: تا روز اواسط هفته پیش رو کماکان روزهای آفتابی خواهیم داشت و افزایش نسبی بیشینه دما در طول روز پیش بینی می شود که مقدارش زیاد نخواهد بود اما کماکان شب های سردی را پیش رو خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: روزهای پایانی هفته به ویژه پنج شنبه تا روز جمعه با تقویت شکل گیری جریانات جنوبی انتظار داریم شاهد افزایش محسوس دما باشیم که به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات همراه با وزش باد گرم نسبتا شدید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم شب های سرد تا اواسط هفته در مازندران

تداوم شب های سرد تا اواسط هفته در مازندران