مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-25سياسي

بررسی های جدید مجلس برای جدایی مدیریت شهری ری از تهران


فرماندار ویژه شهرستان ری بر لزوم کار کارشناسی و مطالعات گسترده برای جدایی مدیریت شهری ری از تهران تاکید کرد و از بررسی های جدید مجلس برای جدایی مدیریت شهری ری از تهران خبر داد.

- فرماندار ویژه شهرستان ری بر لزوم کار کارشناسی و مطالعات گسترده برای جدایی مدیریت شهری ری از تهران تاکید کرد و از بررسی های جدید مجلس برای جدایی مدیریت شهری ری از تهران خبر داد.

حسین توکلی کجانی در گفت وگو با ایسنا، درباره تشکیل شورای شهر مستقل برای ری و تاثیرات مثبت و منفی این اقدام برای این شهرستان، گفت: ری قبلا جدا از تهران بوده است؛ در حقیقت اگر قوانین و مقرارت دهه های 30 و 40 را مشاهده کنیم، قانون تقسیمات کشوری و شرایط احراز شهردار را مورد توجه قرار دهیم خواهیم دید که در آن زمان شهر ری به عنوان یک شهرداری مستقل از تهران در نظر گرفته شده است، اما بر اساس تصمیماتی که در گذشته اتخاذ شده و با توجه به نزدیکی و ارتباط دو نقطه جمعیتی تهران و ری شهرداری این دو شهر یکپارچه دیده شد و در دوره ای منطقه ای دیگر و امروز به نام منطقه 20 تهران شناخته می شود و فعالیت می کند.

وی ادامه داد: جدایی ری در حوزه مدیریت شهری در دوره های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی ودر هر زمان با نگاهی متفاوت مورد توجه قرار می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی های جدید مجلس برای جدایی مدیریت شهری ری از تهران

بررسی های جدید مجلس برای جدایی مدیریت شهری ری از تهران