مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-25بين الملل

ترامپ فهرست دشمنان جمهوری خواهش را تهیه می کند


منابع مطلع به روزنامه واشنگتن پست گفتند که دونالد ترامپ در حال پیشبرد برنامه هایش برای تشکیل حزب میهن پرستی است تا به جمهوریخواهانی که مخالف او بوده و قصد دارند در دادگاه استیضاح سنا علیه او رای بدهند، - منابع مطلع به روزنامه واشنگتن پست گفتند که دونالد ترامپ در حال پیشبرد برنامه هایش برای تشکیل "حزب میهن پرستی" است تا به جمهوریخواهانی که مخالف او بوده و قصد دارند در دادگاه استیضاح سنا علیه او رای بدهند، فشار آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، دونالد ترامپ به نزدیکانش گفته است که تهدید درباره تشکیل حزب سوم، اهرم فشاری در اختیارش قرار میدهد تا مانع از آن شود که سناتورهای جمهوریخواه او را ماه آینده در سنا محکوم کنند.

ترامپ که از زمان ترک کاخ سفید در فلوریدا به سر میبرد، پشت درهای بسته در حال تدوین فهرستی از جمهوریخواهان است که با ادعاهای او درباره تقلب انتخاباتی مخالف هستند و دستیارانش را موظف کرده تا آماده به چالش کشیدن آنها باشند.

براساس گزارش ها، این لیست همچنین شامل نام جمهوریخواهانی از مجلس نمایندگان است؛ لیز چنی از وایومینگ و تام رایس از کارولینای جنوبی که به استیضاح ترامپ در این مجلس رای مثبت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ فهرست دشمنان جمهوری خواهش را تهیه می کند

ترامپ فهرست دشمنان جمهوری خواهش را تهیه می کند